Pics.

Kan ju bjussa på några bilder oxå!

Tycker det är riktigt bra jobbat av Spike.
Detta är från hans andra gång någonsin på skyttet liksom!
Duktig som fasen! ♥

Den superfina hyllan fick jag av Spike idag.
Han gjorde den på träslöjden åt mig :)
Ska hänga upp den i lilla badrummet o ha smink på,perfekt!

Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

Bra jobbat, han håller lite vänster ser jag. Men det är inget ovanligt i början. Snacka om nostalgi för mig. Har varit med och skjutet mången gång när barnen var små... men det var ett tag sedan. Det går fort nu o fortare för varje år.

K

2012-03-03, kl 14:49:40
Skrivet av: kolin

Kul om du svarar, känns så ensamt annars,( skulle nog skriva mer om jag fick svar tillbaka ;)

K

2012-03-04, kl 00:29:56
Skrivet av: starsprinkle

Kolin



haha meeeen Kolin då ^^

Blev ju jätteglad när du skrivit,tror alltid du övergett mig.;-P

2012-03-04, kl 09:53:50
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0