10 saker jag vill göra innan jag dör!

Yaaaaay vad glad jag är!
Tutts åt idag!
Äntligen.
Förhoppningsvis går hon ur den jäkla 'det är vinter jag vägrar äta' tiden nu :)
För nu borde hon känna av att det börjar bli vår.
Lovely!

Fan,jag som hade set fram emot att få mobba skiten ur Micke idag för han skulle ligga o dregla o vara bakis på min soffa,men nejdå.
Han blev ju inge full..Han var lika energisk som vanligt.
Det var jag som fick ta stryk istället.
han lärde Leeloo hur man slår pet flaskor i skallen på mig samt hur man sprutar på mig med vattensprayflaskan.
Haha,jävla cp bror.
Älskar honom ♥♥♥

Nu är det äntligen kväll denna söndag.
Hela dagen har vart riktigt seg för oss alla,tråååk!
Och när man har sådär tråkigt blir man både seg,trött och slö.
Mindre festligt.

Imorgon kommer Majki.
Egentligen skulle han kommit i fredags men han har vart sjukling,känner sig dock bättre nu.
Igår var det 1 år tillsammans för vår del om jag inte redan nämnt det :)


Dag 1: 8 sätt att vinna ditt hjärta.
Dag 2: 9 saker om dig själv.
>>>>>Dag 3: 10 saker du vill göra innan du dör<<<<<
Dag 4: 7 saker du tänker på ofta.
Dag 5: 6 kvinnor du tycker är väldigt snygga.
Dag 6: 5 saker du gillar att göra.
Dag 7: 4 saker du tycker är tändande.
Dag 8: 3 saker du tycker är avtändande.
Dag 9: 2 favoritlåtar.
Dag 10: 1 bekännelse.

Valde lite random grejer jag kom på i skrivande stund bara.


1.Resa jorden runt.
2.Vara med i samma rum där ett barn föds.
3.Få arbeta med djur på ett eller annat sätt.
4.Hoppa bungyjump.
5.Ha en utbildning.
6.Ha mc körkort (gärna vanligt oxå)
7.Ha massa implantat.
8.Klappa en tiger.
9.Ha 3 kant (minst)
10.Få se mina barn växa upp och bli starka individer som mår bra!


Nattinatt//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0