Hur tog han det?

Förstår att folk undrar över vad som hänt men det kommer jag inte skriva ut,maybe i framtiden,vem vet.
Det återstår att se.
På sätt och vis vet Spike vad som hänt,men jag har sagt till honom att han helt enkelt får fråga Körven mer ingående ifall han vill berätta det.

Hur Spike tog allt igår?
Och hur jag tog det?
Spike var väldigt nervös inför att åka in dit och se honom.
Han hade sett både bilder och videoklipp på Körv innan men det blir ju en helt annan sak att se honom IRL.
Det gick bättre än vad han själv hade förväntat sig.
Han tyckte det var lite läskigt men han märkte snabbt att det var samma knasiga pappa inuti liksom.
Han önskar inget hellre än att hans far ska bli helt bra så de kan umgås ordentligt,han saknar honom!

För min del gick det oxå bra,inga problem liksom.
Visst är det hårt att se pga att jag lever mig in i hur han känner.
Lider med honom och hoppas stenhårt att han ska läka fint!

Över till något helt annat.
Har vart riktigt fint och skönt ute,älskar dessa vårdagar,mår lite extra bra då.
Våren är utan tvekan min favoritårstid.
Har dock inte gjort särskilt mycket,vart trött efter gårdagen.
Kidsen har sysslat med sitt.
Spike var på skytte och Leeloo lekte med Joni nästan hela dagen.
Vi var bara iväg till lidl en sväng efter dagis.
Förhoppningsvis får jag lite mer gjort imorgon :)

//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Thina

ok, jag vet att du inte kommer skriva vad som hänt, å inte det jag ska fråga om. men du skrev i förra inlägget att det var ett å ett halvt år sen dom sågs. å jag minns ju när du skrev i bloggen första gången att han var på sjukhus, var det ett å ett halvt år sen redan? :bigeyes:

2012-03-22, kl 01:49:51
URL: http://aspie.blogg.se/
Skrivet av: starsprinkle

*Thina*Oh,nej nej..det hände för kanske 9 månder sen eller liknande!?

2012-03-22, kl 06:26:40
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0