Sexleksaker & knäpporm.

Hej och hå så tyst det vart från min sida,men det har sina orsaker.
Helgen har nämligen vart helt och hållet barnledig så Majki & jag har enbart umgåtts liksom.
Suttit kortare stunder vid nätet bara.

I förmiddags kom kidsen hem igen så nu är allt normalt igen,fullt ös medvetslös.

Det är sjukt fint väder vilket det var hela helgen,love it!
Har till och med fått fälla upp parasollet för solen har bränt.

Spike fick ta med sig Leeloo själv för första gången bort till Lidl förut,de skulle köpa lite glass.
Det gick skitbra.
Stolt storebror och jätteglad lillasyster :D

Jag sitter med en kopp kaffe,balkongdörren är på vid gavel och jag bara njuter.

Majki drog hemåt för en stund sen.
Precis innan han gick så hann vi med att flytta lite mer ormar och sånt.
Tutts följde nämligen med honom hem nu ett tag.
Vet inte hur länge det blir men ett tag iaf.
Så nu har booarna det större terrariet,blev skitbra.
och de har mer yta att slingra runt på vilket är awesome.
Meduza glider runt och utforskar som fasen :)
Kul att se när det faktiskt är aktivitet i terrarierna.

Igår var det riktigt trevligt.
Visning av sexleksaker.
Tänkte skriva sexparty,men det låter ju lite fel.
Haha ;)
Fast det hade ju oxå vart trevligt.
Fick skjuts ut till Östansjö av Pilli och Geroge som oxå skulle dit.
Jag var lagom nervös,usch.
Svettades rätt risk,massa folk jag inte kände liksom,uhh.
Men det gick bra,lugnade ned mig efter ett tag.
När man får skratta gott så blir det ju mer avslappnat.
Anyhow så fick vi se massor av roliga saker.
Allt från partygrejer såsom snoppar man sätter på sugrör och iskubsformar i form av snoppar och tuttar till en feting strapon för 1300:- och geishakulor :)
Hade inte råd att köpa ens en bråkdel av allt jag ville men beställde kulor och silikongrejsimojs som var så sjukt skönt mot huden.

Det bjöds på kaffe och glass med fruktsallad.
Pratade lite och helt plötsligt hade vi vart där nästan 3 timmar.
Jäklar liksom.

For hemåt,käkade och glodde på massa avsnitt av "Hem till midgård".
Aldrig sett det innan faktiskt.
Eller ja,kanske 5-10 minuter av nåt avsnitt för hundra år sen.
Jääklar vilken awesome serie.
Plöjde igenom 2 säsonger.

Nu ska jag städa av lite,struntat helt i det (nästan) under helgen.
Sen ska jag dra med mig kidsen bort till Ok för lite glass :)

//HellA


Bilderna på Brynolf där.
han hade tagit sig in i lampan så vi kunde ju inte tända den eftersom han då självfallet skulle bränna sig.-
Väntade hela dagen men han satt kvar.
Så det var bara att skruva loss lampan och ta ut honom.
Knasorm ;)

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0