Hoppas hoppas!

Åhhh vad jag hoppas nu..
På "Fråga Olle" alltså.
Hihi,vore skitkul.
Håller er uppdaterade ^^
Fast OM vi kommer med så får jag antagligen inte berätta något,hemligt..
Men jag vet inte,vi får se vad som händer och sker.

Idag var det utvecklingssamtal för Spikes.
Morsan var här med Leeloo,eller ja,hon var här men Leeloo var och lekte hos en kompis.
Allt var bara bra gällande Spike iaf.
Finaste lillfisen min <3

Sen har det inte hänt särskilt mycket mer,mest smågrejat här hemma med lite av varje.
Ska strax ta mig en dusch tänkte jag och sen mysa ned mig i soffan under ett täcke och se om det finns nåt bra på tv.

Dag 1: 8 sätt att vinna ditt hjärta.
Dag 2: 9 saker om dig själv.
Dag 3: 10 saker du vill göra innan du dör
Dag 4: 7 saker du tänker på ofta.
Dag 5: 6 kvinnor du tycker är väldigt snygga.
Dag 6: 5 saker du gillar att göra.
Dag 7: 4 saker du tycker är tändande.
>>>>>Dag 8: 3 saker du tycker är avtändande.<<<<<
Dag 9: 2 favoritlåtar.
Dag 10: 1 bekännelse.

1.dryga människor.
2.scat
3.riktigt intensiv svettdoft

//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Fille

Vafan, sitter och äter och vart nyfiken på vad scat var för nåt så jag googlade. Ja, vad ska man säga... inte så hungrig längre faktiskt.

2012-03-30, kl 14:16:04
URL: http://ilmattogatto.blogspot.se/
Skrivet av: starsprinkle

fille



Hahahaha nu dog jag lite av skratt!

2012-03-30, kl 14:29:24
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0