Nedbajsade trosor - Mums!

Blev hemma från tandläkaren idag tyvärr.
När jag klev upp 5.45 imorse så låg Spike ute i soffan.
Jag undrade varför o han hade vart uppe på natten o raketsprutat ned skithuset typ.
Och att sitta på en buss utan toalett en timme ifall man skulle bli skitnödig igen är inte ens att tänka på..
Så vi fick boka om o han fick vara hemma från skolan ifall han skulle vara magsjuk,men det är han inte trots allt.

Jobbgubbarna har gått för dagen o jag förde just över lite bilder till datorn.
Damn vad de borrat o haft sig.
De hade en sån där (nu ska jag låta extremt blond men..) pinne med handtag som man borrar i marken med.
Jackhammer tror jag det heter,på svenska vet jag inte.
Anyhow.
Katterna höll på att skita ned sig när de satte igång.
Lyckan blev när jag hittade mina öronproppar jag hade i klädkammaren,de är skitbra.
Köpte de när Leeloo var liten bebis o bara skrek o skrek och skrek.
Behövde dem för att överleva henne.

Spike var assistent åt rörmockaren Johnny som för övrigt är sjukt rolig.
Han lyste med ficklampa där J skulle borra etc.

Nu är det igång iaf,finally.

Bakom elementet fann vi typ 5 par nedbajsade trosor från de förra hyresgästerna,sjukt mysigt!



Spike fyllde ju 12 år i lördags.
Av mig fick han en ölhatt,en dryckesflaska med stort legohuvud & en stor Star Wars väckarklocka i form av en stormtrooper.
Av mormor blev det ett par brallor och en tröja.
Farmor kom förbi o hade med sig present från henne och spikes pappa.
Sammanlagt 400:-
Av Henkes mamma fick han en touchmobil (glad unge).
Min bror Micke fick han en Legoambulans.
Av sin vän Hampus fick han lite smått och gott som godis,läsk,popcorn o lite sånt.
Och han sov även över här.

Spike var nöjd med dagen och då var därmed även jag nöjd :)


//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Thina

men vad fan. bajsa ner trosor å knöla in dom bakom elementet... har det bott pundare där eller? :bigeyes:

måste ju stunkit apa i flera dagar/veckor innan det torkat. e man normal i pallet slänger man väl dom i brännbart-konteinern, de e väl där folk slänger blöjor etc. å i hur många år har dom legat där lixom, du har väl ändå haft den lägenheten skapligt länge? vet ju sen min tid som dass-skrubbare på kneippbyn hur äckliga folk kan vara, men det där tog fan priset!

2012-03-05, kl 18:23:59
URL: http://aspie.blogg.se/
Skrivet av: KalsongMorsan

Nästa år har du en TONÅRING!! :D

2012-03-11, kl 23:40:39
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0