8 sätt att vinna mitt hjärta.

Godkväll godkväll gott folk.

Tog hand om en stor disk för en stund sen och innan dess hjäpte jag Spike att bleka håret.
Bakade bullar i brist på annat att göra under tidiga kvällen.
Och...jaa..
Nu är det kväll denna fredag,ska snart slänga mig ned i soffan lite,ryggen är trött och gör ont.

Hittade en rolig lista-grej.

>>>>>Dag 1: 8 sätt att vinna ditt hjärta.<<<<<
Dag 2: 9 saker om dig själv.
Dag 3: 10 saker du vill göra innan du dör
Dag 4: 7 saker du tänker på ofta.
Dag 5: 6 kvinnor du tycker är väldigt snygga.
Dag 6: 5 saker du gillar att göra.
Dag 7: 4 saker du tycker är tändande.
Dag 8: 3 saker du tycker är avtändande.
Dag 9: 2 favoritlåtar.
Dag 10: 1 bekännelse.

1.Älska bodymods :)
2.Ge mig komplimanger och verkligen få mig att känna mig speciell.
3.Visa intresse för mina kids och var snäll mot dem.
4.Älska att ha sex,OFTA!
5.Var lite nördig.  
6.Visa att du är ärlig,generös,omtänksam & rolig.
7.Du är lite knäpp,skruvad,udda...
8.Du älskar mig för precis den konstiga kvinnan jag är.


Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0