Hon börjar bli kvinna...

Lite sugen på videoblogg,känns som det var längesen
Så det kommer nog någon dag :)

Kaffet har precis gjort sitt så jag ska skita ...
***spelar dålig väntemusik sålänge för er***

Sådär ja ^^

Idag är det första maj alltså,röd dag och allt.
Idag händer följande....Majki åker hem ändaaaaa bort till trollhättan,Leeloo kommer tillbaka från att ha vart hos Henke/farmor/Uffe två nätter,det ska städas här hemma,

Igår var det valborg..
Förr (när jag var ung och alert) så drog man alltid upp till hembygdsgården o söp skallen smått i bitar och var allmänt pinsam.
När jag var 14 så gick Körven med mig i koppel där.
Det fick jag höra från skolsköterskan på skolan senare att det var hemskt och att han tryckte ned mig.
Inte alls ffs,valde det ju själv!
Haha!

Jag,Majki och Spike fixade till oss lite och knallade upp mot hembygdsgården.
Tog lite lotter i hopp om att vinna ett gosedjur eller en smörgåstårta men nope.
Spike hade dock turen med sig,vann två mjukisar och en toffefee (stavning?) på chokladhjulet.
Pratade lite med vänner/bekanta man stötte på och sen var det inte så mycket mer med det hela.
Var väl där någon timme bara sen blev vi allihopa uttråkade och knallade hemåt.
Så vi såg aldrig brasan tändas,men från balkongen såg man och hörde alla fyrverkerier.
Jahopp,välkommen våren säger vi då :)


Innan brasan var lillebror och storebror här oxå.
Vi grillade lite och hade det trevligt.
Morsan skulle oxå vart med men hon mådde inga bra,problem med sin jävla galla titt som tätt.
Stackars mamsen min.


Åh hjälp,Prutten börjar bli kvinna!
Hon börjar råma och visa upp röven.
Så har hon pissat på två mattor samt Spikes jacka.
Kattjävel.
Hoppas verkligen bara det är nu när hennes kropp förändras liksom o hon är förvirrad.
Finns inget värre än kattpiss!
Kuk,gissa varför jag köpte henne som hane?
Ville inte ha en råmande sak.
Men så visade det sig att den med snopp var utan snopp.
Måste kastrera skrikfia!

//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Lina

Jag hade en honkatt som alltid pissade inne vid löp :/

2012-05-01, kl 09:09:45
URL: http://linamoen.blogg.se/
Skrivet av: Elin

Min honkatt pissade inte tack och lov men helvete vad jobbig hon var, jag förstår varför min mor aldrig ville ha en honkatt :P Nu är hon kastrerad och snäll och jag älskar henne men jag kommer aldrig skaffa en honkatt igen XD

Skrivet av: Anonym

Jag förstår inte era problem med honkatter. Det är bara och se till att kastrera vid 6mån ålder så slipper man de problem ni upplevt.

2012-05-02, kl 07:42:09


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0