Svarta läppar & krullock ^^

Igår var jag upp på byn med morsan och Leeloo.
Enda skälet att jag drog upp dit var för jag skulle hämta ut paket sen hem o slå in dem o längta tills Majki kom så jag kunde få ge honom dem.
Men nej,fan vad besviken jag blev när det inte alls var det som kommit.
Jag trodde verkligen det var Majkis presenter men nope.
Visst,jag blev glad för det som var i - vinsten från maybelline- men inte det jag hoppats på.
Beställde för typ 2 veckor sedan och fastän det är från usa borde det ha kommit.
Men,men.
Mailade dem o fick svaret att jag får snällt vänta som senast hela maj ut.
Så kunde bara ge Majki en söt mugg,samt att jag bakade tårta och kladdkaka till honom.

Ska bli kul att testa 'Fit Me'.
Måste bara köpa nytt mjukgörande/återfuktande till nyllet först.

Idag har vi sysselsatt oss med att dona hos gnagarna,handlat,degat och lite sånt.
Samt tagit ur mina dreads.
Såå skönt att vara utan dem men nu känner jag mig tråkig igen.
Såhär roligt ser det ut när man tar ur dreads:

Direkt efter urtagning.

Efter borstning:

Så jävla hett att det borde vara olagligt ;)
HAHA!

Spikey är hos far sin,kommer hem imorgon :)
Han åkte dit igår eftermiddag.

Jag är inget fan av svarta läppar,tycker inte det är särskilt snyggt... men vad gör man inte för sin karl på födelsedagen liksom ;)


Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0