Klasslista.

Kaffe kaffe kaffe...
Och lite 'Candy crush saga' på fejjan,det är inga fel.

Igår var Hallbo här o fixade lite.
Så nu har jag äntligen ett fungerande eluttag bredvid min säng (har ej funkat som det blev omtapetserat,kanske nåt år sen?),nytt rör till handfatet i lilla badrummet så det inte blir stopp lika lätt och en ny sån där hissgrej ovanför badkaret som man hänger tvätt på.
Har saknat den.
De tog bort den gamla när de rustade upp stora badrummet nämligen.

Oh,igår med posten kom Leeloos klasslista inför lekis :)
Fan vad kul!
Dock galet att hon ska börja lekis i augusti,redan liksom.
Men det är skönt att kidsen växer upp,det gillas :)

Jag gillar inte mitt hår ett dugg nu efter dreadsen blev urtagna.
Och eftersom jag har undercut så blev det automatiskt mycket kortare där bak etc.
Baah!
Ilandsproblem as fuck.

//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0