Föräldramöte & Omrans första gång...

Daaaamn så skönt med en uppfräschande o svalkande dusch när det är såhär varma dagar!

Idag var det föräldramöte för alla vars kids ska börja lekis nu efter sommarlovet.
Det var första gången någonsin jag var på just ett föräldramöte faktiskt.
Hade bestämt med Carro att vi skulle ses där uppe för själv hade jag inte vågat gå.
H kom dock hit under dagen o ville oxå haka på så absolut.
Var massa information och fika, sen när man fått träsmak i röven var det dags att knalla hemåt.

Jag och barnen gick ut med Omran en sväng.
Tänkte att jag skulle ta med honom ut när det blivit varmt vilket det uppenbart är nu ;)
Det var första gången han fick vara ute.
Lilla sötfisen blev lite förvirrad o verkade undra vart fan han var.
Han ville mest krypa in och gömma sig under min kjol men icke.
Det gick iaf jättebra och han fnyste inte lika mycket som han gör inne när man ska hantera honom.
Så nu får ni sötfis bilder bara för det :)



Imorgon börjar 'Metallsvenskan' I Örebro.
Majki ska jobba där så vi hinner inte ses mycket,han kommer bara hit på kvällen när han ska sussa.
Lite smått avundsjuk på att han får se The Kristet Utseende & Skitarg ♥
Men han skulle försöka kirra autografer åt mig iaf ;)
Oh well,annars har det inte hänt mycket här.
Försöker bara överleva hettan,jag är inget fan av heta sommardagar.
Sommarkvällar dock,det är helt i min smak :)

Nattinatt//HellA som fick hem sitt nya superfina skal till mobilen idag :)



Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0