...Bdsm + en vecka...

Jag är nyfiken på den där boken "50 shades of grey".
Tycker näst intill alla babblar om hur bra den är och hur upphetsade de blir ;)
Snusk med bdsm inslag tydligen.
Och det ska visst finnas 3 böcker.
Önskar önskar önskar jag hade ro och koncentration till att lägga mig och läsa!
Förhoppningsvis efter min utredning och ev. medicinering ...
Ska ha de böckerna i åtanke.

En vecka rökfri nu!!
Whoop whoop!
Fortfarande jobbigt men hanterbart.
Jag klarar detta!
Måste köpa nya plåster idag med,får icke glömmas!

Här kommenterar du:
Skrivet av: thina h

prova ljudböcker?

Svar: nä fan,jag vet inte varför men jag klarar inte av sånt.
Starsprinkle

2012-11-14, kl 08:37:56
URL: http://www.aspie.blogg.se
Skrivet av: Elin

Jag har läst första boken och jag personligen avskydde den. Jag tycker bara att den är jobbig och överdriven, när jag läser sexnoveller så vill jag att de ska vara realistiska och det kände jag inte här. Första gången hon hamnar i sängen med en man så kommer hon explosivt bara av att han tar på hennes bröst (ja, jag vet att det är möjligt), sedan tar han hennes oskuld och då kommer hon ännu en gång, explosivt. Sedan ska hon suga kuk första gången helt utan erfarenhet på något vis och då är hon såklart HELT fantastisk. När jag läste den blev jag så irriterad så jag kunde inte sova XD Men det där är ju en smaksak, den är ju jävligt omtyckt om man tänker på att den har sålt i typ 10 miljoner exemplar.

Svar: hahaha wtf,men vad fan.ja jag vill med det ska kännas äkta.
OFTA någon som aldrig sugit kuk innan är bäst på det,no fucking way!
Starsprinkle

Skrivet av: M.

Hej! Helt off topic här men jag måste fråga dig en sak eftersom du vet mycket om piercingar. (Och jag vågar inte ringa piercingstudion för jag kan noll om sånt här) Gjorde en tragus för 8 veckor sen och den är långt ifrån läkt. Tar de lång tid på sig? Men till min verkliga fråga: Man kan inte ha ett vanligt örhänge i tragus va? Finns det särskilda tragus-smycken? (Känns som om ploppen skulle kunna flyga in i örat då.. Haha ja jag låter helt retarded jag vet, men har noll koll!!) Gillar din blogg, stay strong vackra människa!

Svar: Stolle där,klart du vågar ringa studion :)Den tar rätt lång tid på sig ja,det varierar ju alltid från person till person men räkna med typ 6-12 veckor.
i det stora hela kan du ha vad du vill sen när det är läkt men en labret eller liten ring skulle jag rekommendera :)

Tack tack :)
Glad jag blir :)
Starsprinkle

2012-11-14, kl 21:03:23


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0