fjärtiga kärleksförklaringar & jävla kvinnoägg!

Jag är så svullen om magen!
Och ont gör det,som fan!
Igår och förrgår värkte det bara men nu när jag vaknade var magen så svullen som om jag skulle vara gravid.
AJ!
Detta måste vara sen nya spiralen sattes in och jag hoppas verkligen det kommer lugna ned sig.
Orka käka alvedon/ipren varenda dag tills mensen kommer.
Om det nu ger sig då.
Hoppas inte Majki råkat komma åt spiralen,så den typ flyttat sig,så det blir någon infektion eller liknande.
*Hellas hypokondrihjärna sätter igång*
Fast då borde smärtan kommit tidigare,innan denna äckliga ägglossning.
Jävla förbannade ägg!

Igår fick jag skjuts av übersötaste,bästa Marie upp på byn.
Skulle till Apoteket för att köpa nya nikotinplåster men så blev det att vi åkte till varenda affär...typ..utom Coop,där handlar jag aldrig,för dyrt.
Men en sväng till Netto,en sväng till Ica,en sväng till Lidl...hej och hå.
Och på lördag ska vi åka ut till Zoras grav och fixa till lite.
Får passa på nu när Marie har bil ett tag :)
Och min så kallade far fortsätter härja om att han ska fixa så graven blir uppgrävd om jag inte tar mig ut dit.
LÄTT att ta sig ut till graven när man knappt känner folk som har bil och tid.
Jävla gubbe!

Awww,lilla Majki,verkar inte som han tycker om mina kärleksförklaringar.
*ledsentjej84*


Nu ska jag stoppa i mig 2 alvedon och surfa vidare.

//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Angelica

Han kan härja bäst han vill dom gräver inte upp den, dom kan däremot skicka ett meddelande till dig och fråga om dom ska fixa på graven åt dig för en summa pengar varje år!

Vart ligger pluttan begravd, har ni ingen kyrkogård i Hallsberg??

Svar: Hon ligger begravd ungefär en mil härifrån.och jodå,vi har här men det finns inga gravar 'lediga' ..
Starsprinkle

2012-11-22, kl 14:19:52
Skrivet av: Linda

Att du inte steriliserar dig då? Om du nu är säker på att du inte vill ha fler barn förstås. Då slipper du ju spiral och således också oron att nåt ska hända med den.

Svar: Jag funderar för fullt och jag är näst intill säker,kanske om något år?
Starsprinkle

2012-11-22, kl 19:23:02


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0