ickekreativa Hella.

Min hane ligger och sussar gott i sängen bakom mig.
Barnen har jag just skickat iväg i spöregnet till skolan.
Det är alldeles mörkt ute och jag längtar efter ljusstakarna i fönstren.
Tror minsann jag får plocka fram lite pynt snart.
Men inte mina antika tomtar i år...Pubis är en vildare kattunge än vad mina andra tre var,så nej.
Då slutar det illa.

Varenda eviga morgon ska mina små fisar bråka om två saker.
Vem som ska få ligga i soffan samt vilket program de ska se på tv'n.
Såååå....Soffan får de ligga i varannan dag.
Och tv'n...det är lite jobbigare.
Funderar på att säga upp kanalpaketet med alla barnkanaler,då har de bara standard barnkanalen att se på,därmed inget käftande om det.
Vet inte hur jag ska göra.

Oh,ickekreativa Hella ska försöka sig på att göra egen julkrans och annat julpyssligt.
Ska ut i skogen när det inte regnar och plocka massa mossa,kottar och liknande.
Skoj skoj,får väl se vad det blir av det hela.
Jag tillhör tyvärr den kategorin som VILL vara kreativ men INTE är det dessvärre .
Suttit och bildgooglat inspirationsbilder och hittat massa fint.

//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: MansonDust - en mammablogg om barnmode

Vi har Nickelodeon & barnkanalen. En för mycket.. mycket tjafs.. så då stänger jag av skiten istället.

Svar: men eller hur!Blir ju tokig!
Starsprinkle

2012-11-28, kl 17:42:16
URL: http://www.mansondust.nu


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0