Ny soffa & fortfarande rökfri.

Buy sea chair ten på er!

Vad fan,har jag inte bloggat på hela helgen?
Tydligen inte...
Haft fullt upp med både det ena och det andra.

Lördagen..vaknade redan vid åtta och var ovanligt pigg (man ska visst bli piggare av att sluta röka,kan det vara det månntro?).
Knllade bort till Lidl med Leeloo för att handla lite åt mamma och för att hitta något i present till Leeloos vän A som hade kalas.
Sen hem och städa,städa,städa..
Följa Leeloo till kalaset och hem igen för att fortsätta städandet.
Tog äntligen tag i att packa upp alla kartonger med kläder och gå igenom dem.
Det blev 3 eller 4 stora påsar med "jag-ska-komma-i-de-här-igen-kläder" som jag la undan,höhö.

Hämta Leeloo på eftermiddagen.
Hon hade haft skitkul och alla ungar på kalset var alldeles svettiga då de busat järnet.

Kalastjusig brud.

Söndagen..
Hmm..

Runt lunchtid eller så kom Hanna,Jossi plus P.
De hade med sig soffor till mig för de skulle iväg och köpa nytt :)
Yay.
Jag hade hunnit röja undan min gamla soffa..ena delen på balkongen och andra står på högkant i köket så länge,den fick vi inte ut på balkongen.
Hittade min länge försvunna tunnel till örat under soffan,yay..score!
Jag är übernöjd med nya soffan plus de två fåtöljerna.
Har längtat SÅ efter bredare så man kan ligga o skeda i soffan,mys!
Och fåtöljerna är med underbara,så jäkla breda och härliga så man kan halvligga utan problem.
Tack snälla söta stumpan <3
Den ena står lite galet nu men det får vara så tills jag fått iväg lite skit o kan flytta soffan mer åt höger.

Skruvade isär det stora vita vardagsrumsbordet oxå,ska kassera det då det dels är på tok för stort och dels så dåligt skick.

Misslingarna ska ju alltid vara med när något händer,de älskar det och blir så otroligt nyfikna.
De gillar att gamla soffan står på högkant så de kan sitta/ligga höst uppe och spana som de små minilejon de är.

Maud och Uffe (hennes sambo) var här och gav Leeloo födelsedagspresenter.
En liten söt gosedjursren och en massa mysig onepiecefakie.


Oh well.

Fortfarande rökfri.
Whoop whoop.
Snart en hel vecka,det ni!
Imorgonkväll tror jag det blir en vecka.
Jag har tappat räkningen.
Det är jobbigt..minst sagt.
Sover dåligt med sen jag slutade,men det är förhoppningsvis övergående.
Men men,jag kämpar på.
Jobbigt när folk röker här oxå,när de kommer in från balkongen och luktar rök.
Cheeses!
Men jag har inte tatt ett ynka litet bloss!
Nästa projekt får bli att börja äta mindre portioner etc (igen,jaa,jag kommer aldrig ge upp,tänker försöka om och om igen).
Men nu måste jag fokusera på detta.
Har tillräckligt svårt att fokusera på en sak i taget.
I brist på cigg håller jag på och biter sönder skinnet på insidan av kinderna och lite på underläppen.
Inte bra.
Måste köpa tuggummi snarast innan hela jag blir ett sår.

Idag är det måndag alltså.
Inget särskilt planerat.
Får se vad dagen kan ha att erbjuda.
Jag ska dricka klart mitt kaffe och spela 'farmville2'.
//HellA




Här kommenterar du:
Skrivet av: Cim von Wowern

Heja heja!! :-d

Svar: whoop whoop
Starsprinkle

2012-11-12, kl 09:18:32
URL: http://vonwowern.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0