Rumbyte och tjusigt brännmärke

Mitt nya rum blev awesome.
Vet inte varför men det känns mer rofyllt här inne än i det andra.
Kaaan kanske bero på att det inte är lika mycket prylar,what do I know?!
Väll,aj lajk itt!
Blev nästan helt klar igår,ska bara packa upp alla miljoner kläder som ligger i några kartonger nu.
Samt lite smågrejs.
Spikes rum blev dock helt klart,hur najs som helst.
Men fastän vi slängde hur mkt som helst av hans saker så känns det som det är lika mycket kvar,uhhhh!
Han är iaf nöjd,jag är nöjd,halleluljah!
Ska fota sen när jag packat upp helt.

Det tog nästan hela dagen och sen var jag helt slut.
Var klara framåt kvällen.
Min kropp,eller rättare sagt rygg tycker inte om att bära möbler osv.
Min mamma var supergullig och hjälpte till hela dagen.
Sen kom lillebror när han vaknat under eftermiddagen nångång och hjälpte till han med.
Hur snälla som helst :)
Sånt här kaos var det ett tag,härligt va?


Stackars Omran var jätteförvirrad igår.
Han har vanligtvis mitt sovrum och vardagsrummet att vistas i.
Sovrummet brukar hans mat stå t.ex.
Han sprang runt och letade och försökte lägga upp en ny karta i sitt lilla taggbeklädda huvud (igelkottar gör så,har små kartor i sina huvuden).
Nu får han bara vara i vardagsrummet tills jag kottesäkrat hallen så får han vara där med.
För jag tvivlar på att mitt vardagsrum är 20kvm (noll koll) och det är utrymmet igelkottar måste ha.

Vid 15 var det dags att tvätta oxå.
fy fan vad det tog emot.
Sen skulle man klämma in lite middag också.
Och senare kom en kompis som köpte Spikes loftsäng.
Ska försöka hitta köpare till min sängram också.
Den är så äckligt fin,jag älskar den,så annorlunda i gammalt stuk men den tar för mycket plats :(

Under kvällen när kidsen satt och spelade tv-spel så plötsligt smäller det till ganska högt och blixtrade rätt bra.
En förlängningssladd som pangade.
Det luktade knallpulver i hela vardagsrummet och proppen gick.
Jag satte i en ny men den small också.
Drog ur sladdhelvetet och kastade skiten sen ville nya proppen vara med utan att smälla.
Det var lite läskigt,blev ett tjusigt brännmärke på golvet till och med.


Nu ska jag på med lite kläder och plocka.
//HellA



Här kommenterar du:
Skrivet av: iA

Hur ser sänggaveln ut? Är på jakt efter sådan nämligen, till 180-säng!

Svar: lägger upp bild direkt.
Starsprinkle

2012-11-02, kl 11:25:52
URL: http://www.iaiam.weebly.com
Skrivet av: Malin

Spara sängen i förrådet alltså ramen vem vet en dag bor du större och vill ha den :)

Svar: det går inte,det är verkligen fullt där nere :/
Starsprinkle

2012-11-02, kl 18:57:29
URL: http://onewayforward.blogg.se


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0