Snart 17 timmar sen jag rökte,den ni.

Snart 17 timmar sedan jag rökte min sista cigarett,den ni!
Hade inte planerat att sluta röka just precis nu men så kändes det givet när mina cigg tog slut igårkväll.

Satte på mig ett plåster direkt imorse när jag klev upp.
Det började klia som satan men det slutade efter kanske 15-20 minuter.
Lite wierd men aahh.

Jag är rökjsugen,svettas ovanligt mycket och känner mig mer irro än vanligt.
Men annars går det bra.
Heja heja!

Försöker sysselsätta mig.
Har iaf bakat mandelmassabullar och kanelbullar,samt syltsnittar.
Resten gör jag imorgon medans kidsen är i skolan.



Jag 'är van att röka så fort jag har tråkigt.
ut på balkongen för en cigg eller bara några bloss när jag hämtat ny kopp kaffe,när jag duschat,knullat,ätit,pissat.
Ja typ hela tiden.
Röker vanligtvis runt 20-30 cigaretter per dag.
Det är helt sinnessjukt.

//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Malin

Hoppas det går bra heja :)

Svar: taack :)
Starsprinkle

2012-11-09, kl 16:50:19
URL: http://onewayforward.blogg.se


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0