Umgås med mig själv.

So sorry 'Malin' men det blir ingen vlogg ikväll heller.
Försökt tre ggr nu men det blir bara bajs.
Så du får hålla ut lite till ;)
Vill ni att jag svarar på frågorna i ett vanligt inlägg istället så det blir gjort nångång i år?
Det får ni bestämma :)

Jag och Spike ska byta sovrum så idag började vi rensa inne hos honom.
Skåp,lådor etc.
Redan fått ihop mer än 6 fulla påsar,underbart att kasta skit :)
Ska fortsätta imorgon,så får vi se hur långt vi kommer.
Jag måste ha hjälp av någon sen som kan bära sängar,byråar och annat tungt med mig.
Det blir nog skitbra i slutänden.
Spike är glad över att få större rum ;)
Just nu ser det ut som ett mindre slagfält i ungefär halva lägenheten.
Saker överallt.
Ska försöka hitta en 140 eller 160 säng till mig också,den jag har nu är för stor...

Jag är barnledig.
Umgås bara med mig själv.
Gossen sover hos mormor och damen sover för första gången över hos en kompis.
Jag var beredd på att eventuellt få gå och hämta henne men det verkar som det gått bra.
Men bäst att inte sätta mobilen på ljudlös under natten just in case :)

Min psykläkare ska tydligen utreda mig för bipolär sjukdom fick jag veta idag.
Han tycker att jag uppvisar tecken på hypomani.
Fick googla och läsa lite.
Men jag tror inte jag har det,då tror jag mer på adhd eller add som jag misstänkt länge nu.
Hoppas utredningen kan komma igång så snart som möjligt.
Ska bli väldigt intressant.
Både spännande och läskigt då jag fått höra från många att det är riktigt jobbiga utredningar,man blir helt slut i både kropp och själ efter de besöken.
Men det är det värt.

Nej,nu vill inte mina ögon stirra så mkt mer på skärmen.
Åh vad jag skulle behöva glasögon!

Nattinatt//HellA


Här kommenterar du:
Skrivet av: Cim von Wowern

Hm.. jag tror inte att du har hypomani heller. Men bra att det utreds iaf. :thumbup:

Svar: :)
Starsprinkle

2012-11-01, kl 08:37:17
URL: http://vonwowern.blogg.se/
Skrivet av: Malin

Jag vill ha min videoblogg! Video, video, video...

(Pepp pepp pepp)

Svar: haha,ja men det är bra,fortsätt peppa,det behöver jag :)
Starsprinkle

2012-11-01, kl 08:43:20
Skrivet av: Thina

jag tror åxå mer på att du har adhd add än bipolär.
men det är ju bra att kolla allt.
utredning är jobbigt! adhdn va uppdelar på flera omgångar men det va ändå länge och intensivt per gång.
så ja man blir trött av det!

Fast skönt sen när man vet och är klar och kan börja jobba på att må bättre och få rätt hjälp!

2012-11-01, kl 19:47:08
URL: http://thinas.bilddagboken.se


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0