uppskattning

Kul att vloggen verkade uppskattas.
Härligt att höra.
Nästa gång blir den dock kortare.
Tiden rann snabbt iväg så jäklar vad långt det blev :p
I helgen blir det nog en till.

Uh,trött tjej.
Höll på att slockna i soffan medans jag väntade på sista tvätten nere i tvättstugan.
Var tvungen att slå på lite kaffe för att orka hålla mig vaken lite till.
Blir tidig kväll.

Spenderat dagen med tvätt,disk,matlagning etc.
Inget fancy men dock så nödvändigt.
Marie köpt min superfina sängram,så hjälpte henne att bära över den och sätta ihop.
Blev supermysigt och jättefint :)
Kommer sakna den men vet att hon tar hand om den <3

Just ja,Hanna har blogg ja.
mordarhunden.blogg.se
Så kika in där vettja.
Imorgon har jag inte tid att vara trött.
Måste börja baka inför Leeloos födelsedag på fredag.
Så hej och hå.
Och nu måste jag skriva upp vad jag ska handla för ingredienser,så adjö//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0