Avskedsbrev

Jahopp,imorgon är det alltså äntligen tisdag...dags för OP,hej och hå.
Blir att skriva farvälbrev ikväll...japp,jag är väldigt dramatisk när det gäller sånt.
Antagligen kommer operationen gå fint,det är ju en rutingrej för dem typ..MEN MEN MEN,även rutingrejer kan gå fel.

Så från 00 inatt blir det att fasta.
Ska även duscha och rengöra mig med 'descutan' (steriliseringsgrejs) både ikväll och imorgon bitti.
Sen får de gnälla hur mycket de ville där inne imorgon över mina piercings.
Jag kommer ha i plast i både nosen och läppen.
kommer ha plast i mina nipples och kommer ta ur dem i blygdläpparna tillfälligt...då tjejen jag beställde plastsmycken av skickade fel (CRAP).
Oh well...man får iaf inte ha i stålsmycken om de skulle behöva använda en defibrillator..

Bussen går redan 07 imorgon bitti,jag kommer vara halvdöd.

Igår bakade jag lite bullar...


Idag ska jag städa undan lite här hemma samt gå på utvecklingssamtal för Spike.
Svårt att städa dock när Leeloo och hennes kompis Ninni flänger runt i hela lägenheten och plockar fram allt som tänkas kan.
Gaaaaaah!

Här kommenterar du:
Skrivet av: Malin

Det kommer gå så bra ska du se!

Svar: ja,det gör det säkert,men om liksom ^^
Starsprinkle

2012-10-22, kl 15:00:53
URL: http://onewayforward.blogg.se
Skrivet av: Julia

Det kommer gå bra det vet jag. Men fick lite ont i magen när du skrev om avskedsbrev så måste ändå skriva att jag fortförande älskar dig på nåt sätt men att jag iaf tokälskade dig förr och att du fan betydde allt när jag var runt 13-15..Men som sagt allt kommer ju gå bra för dig imorgon, bara fick sån känsla att jag var tvungen att berätta det. PussPuss / Julia.C

Svar: Underbara ulia <3Älskar dig med,att vi inte setts på massa år spelar ingen roll,du är fortfarande betydelsefull för mig ska du veta!
Starsprinkle

2012-10-22, kl 19:40:35
Skrivet av: Julia

WOOOW!!! :D hur lyckas du få dem så fina och stora?

Svar: vet inte..haha jäser dem?
Starsprinkle

2012-10-22, kl 20:28:02


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0