Blablabla

Försöker peppa mig själv till att spela in den där vloggen...det går segt,får se hur det blir.
Det är ett välkänt faktum för de flesta som känner mig att jag drar något fruktansvärt på saker.
Rår inte för det,bara blir så.
Meeeeen no worries,förr eller senare kommer den.

Sitter med lite kaffe såhär på kvällskvisten
Omran är redan vaken,uppe för en matbit antar jag och pubis springer efter för att kika vad han pysslar med.
Leeloo sover gott och Spikey ska snart i säng.

Marie var så underbart snäll och körde mig och morsan upp på byn idag.
Så jäkla tacksam!
Det underlättar så otroligt när man ska köpa tunga saker såsom mjölk,torrfoder osv.
Sen att det regnat nästan hela dagen hade ju inte gjort saken bättre :p
Oh well.

Efter handlandet drack vi massa kaffe och pratade strunt som vanligt.

Eftersom helgen blir karlfri så tänkte jag försöka röja lite nere i källarförrådet.
Ta upp saker efter min moster,fota och sätta ut på annons.

Nej fan,tack och hej//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0