Jag fes dem nog i ansiktet!

YAY I'm aliiiiveee!  ;)

En mycket nervös hella klev upp klockan 05 imorse,in i duschen för att lukta lite mer sprit.
Morsan sa igår kväll att hon tyvärr inte kunde följa med för hon är sjukling.
Blev ännu mer nervös...
Ville inte visa henne för hon får så dåligt samvete men shit...scary.
Åka in helt ensam liksom!

Knallade bort till Knuten för att åka med bussen.
Satan vad kallt det är ute så tidigt trots luvtröja,ordentlig jacka etc.
Småslumrade hela vägen in,var så trött.

Letade mig till rätt avdelning och en kvinna tog fram allt jag skulle ha på mig.
Superlånga strumpor,blå plasttossor,sån skjortgrej man knyter bak,en jättestor morgonrock och så självklart de där superextremt sexiga sjukhustrosorna.
Oh dear lord så sexig jag kände mig.
I den utstyrseln,håret åt alla håll och kanter & osminkad..
Omnomnom..och nej,jag tog inga kort på det,haha.

Underbara Hanna och hennes tjej Jossi ...de är fantastiska ska ni veta.
de tog ett väldigt tidigt tåg för att komma in ungefär samtidigt som mig till stan,för att hålla mig sällskap.
Så jävla fint av dem.
Hanna är en hundra ggr bättre vän än vad jag är.
Uppskattar dig gumman!
Jossi med för den delen,hon är awesome.
Anyhow...jag hann aldrig träffa dem för de fick visst inte komma in och sällskapa med mig där jag skulle ligga och 'förberedas'.
Jäkla synd men men.

Fick lägga mig på sängen..vänta..
De satte dropp och frågde lite allmänt om hälsotillstånd och sånt där ni vet.
Vänta...
Vänta...
Vänta...
På min lapp så stod det att jag hade tid klockan 08 men timme efter timme gick.
Just ja,fick lugnande,diclofenak och alvedon också.
Slumrade till en stund för jag var så uttråkad.
Fick prata lite med narkosläkaren och gynläkaren som skulle utföra ingreppet.
Till sist,när det gått kanske..runt 2 timmar och 20 minuter dåååå kom en kille och hämtade mig,rullade iväg mig in till operationssalen.
Mycket trevlig.
Jag påpekade att det såg ut som han hade en sån klassisk kökstrasa på huvudet.
Han tyckte det var finemang att alltid ha den på jobbet för då slapp han fixa håret på morgonen ^^

Fick kliva upp från sängen och lägga mig på den andra.
De bökade lite allmänt och gjorde iordning mig.
Fick först syrgas via en mask för munnen och näsan.
Sen injicerade de 'Fentanyl' (starkt smärtstillande) i armen på mig och informerade om att det kunde snurra till i huvudet och att de skulle söva mig när som helst.
Sen minns jag inte mer.

Vaknade upp efter kanske 30 minuter på uppvaket.
Det är lustigt,var sövd sån kort stund men det kändes som jag just sovit en hel natt,jättegott!
Inga fel alls.
Hade visst frågat tre ggr om allt gått bra med uttagningen och insättningen xD

Oh shit,måste ju berätta.
Jag var så jävla fjärtnödig och kämpade för att hålla dem inne.
Sen när man blir sövd så slappnar ju kroppen av så jag kan nästan sätta en peng på att jag fes dem rätt i ansiktet flertalet ggr.
Och just nu luktar de inte godis,hahaha.
Stackars dem.
Jag blir säkert känd som Fjärtstedt som Marie uttryckte det så tjusigt.

När jag vart piggnat till,pissat och fått i mig kaffe o macka så fick jag röra mig därifrån.
Gick in på muggen för att byta om och sätta tillbaka mina fittpiercings etc.
Det gick ju inte alls särskilt bra.
Och så lyckades jag glömma min jäkla tång där.
FAN liksom.
Jag var så säker på att jag stoppade ned den i väskan igen men icke.
Hemma igen satte jag mig med muttan framför en spegel på golvet men lyckades inte få i ringarna då heller.
CRAP!
Försöker igen imorgon,är för trött för att böka nu.
I värsta fall får jag be Majki att han sticker om dem,men det löser sig.

Mötte upp Hanna och Jossi utanför sjukhuset,babblade lite och hanna var glad att jag levde ;)
Hon tyckte jag var så bleb att hon tvingade ned mig i en rullstol.
Kan ju informera om att hon icke har körkort för dem.
Det var med några andra oxå,så vi satt vid sjukhuscaféet, massa lesbiska töser och bihella ;)

Jag är riktigt überugly på bilderna men det orkar jag inte bry mig om.


Trött trött trött,känner mig som en gammal urvriden disktrasa.
Allt gick iaf bra,har bara lite ont i magen och blöder lite men det är väntat.
Nu ska jag krypa ned under ett täcke i soffan.

Heja dig om du orkade läsa allt ;)

//Hella Fjärtstedt

Här kommenterar du:
Skrivet av: Zandrama

Yay för att det gick bra \o/
På tal om att få vänta trots bokad tid... När jag gjord ekoniseringen, skulle jag haft tid 07.15
Jag blev inkörd till op-salen runt 12 -_- Fatta hur hungrig, kaffe sugen och röksugen man var då efter fasta o shit O.o
Men ja, surt att behöva vänta, speciellt när man har sina beroenden :P
Men yay igen för att det gick bra :) Hoppas det inte blir alltför mycket besvär nu efteråt :)

2012-10-23, kl 21:22:00
URL: http://belpet.wordpress.com
Skrivet av: Anonym

alltså förlåt men jag fattar inte riktigt...Har Hanna (spikes faster?!) blivit lesbisk (eller ja, blir man lesbisk?) skönt att allt gick bra för dig

Svar: stämmer bra det :)
Starsprinkle

2012-10-24, kl 10:34:48
Skrivet av: Jessica

Fasen e hon lesbisk nu, aja där ser man, har hon alltid varit det? förlåt om jag för nyfiken hihihi men vill minnas att hon har haft en karl o kids :) Bi kanske? :) nyfikna jag haha

härligt att op gick bra viiiiiisste de ju
kram

Svar: gör nog inget att du är nyfiken.Man kan nog säga att hon alltid vart det men haft några år då hon vart förvirrad.
Starsprinkle

2012-10-24, kl 14:51:39
Skrivet av: Malin

Skönt att det gått bra :)

Svar: jaa,hihi
Starsprinkle

2012-10-24, kl 20:02:46
URL: http://onewayforward.blogg.se


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0