Lepina.

Yaaaay inga hål kvar som ska lagas i Spikes mun,härligt!
Nu ska vi inte dit förräns den 30e igen och då ska en mjölktand dras ut.
Han ville dra ut en i taget,inte två på en och samma gång.

Fan,kom knappt ur sängen imorse,var så trött.
Och jag vette fan hur jag sovit egentligen för jag är stel som en 79årig kärring,ryggen värker mer än vanligt och jag har en bula i bakhuvudet,vad fan liksom!?

Största delen av dagen gick åt till Örebro.
Det är nackdelen med att vi måste åka in dit varje gång,Spike blir borta från hela skoldagen.
Men,det är inte så mycket att göra åt saken tyvärr.
När vi var klara där gick vi och köpte lite vätska och bosnisk lepina (bröd) som vi satt och mumsade på i kylan på en bänk.

Knallade runt lite för att fördriva tiden tills vår buss gick, sen hem...kaffe,relaxa lite...och sen har det inte hänt särskilt mycket mer idag.

På torsdag ska jag äntligen ned till min psykläkare,prata om utredning och diverse :)
Hoppas på att kunna få igång skiten så snart som möjligt.

//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

varför hälsar inte spike pås in pappa när ni ändå måste fördriva tiden i örebro =)

Svar: ingen av oss tänkte faktiskt på det.
Starsprinkle

2012-10-08, kl 22:20:51


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0