LOL på dig.

HAHA,kul frågor en specifik människa kom med till frågestunden.
Tillåt mig skratta...
Tycker det känns lite mer tragiskt att du tydligen stalkar mig på facebook än att jag har könsnamn på mina katter.
LOL på dig!
Men oroa dig inte,jag ska svara på dina frågor också.
Blir nu i veckan btw :)
Jag tycker det e skitkul med frågestunder.

Imorgon bär det av in till Örebro igen för mig och Spike.
Sen är käften nästan klar.
Det måste gå i släkten vår tandhälsa...mormor,morfar,moster,mamma,bröder,jag,spike...alla med taskiga tänder.
Skitmunnar!

Hanna och Jossi var här en sväng idag.
Marie och Joni var här.
Kevin var här.
Hej och hå.
Nu är det lugnt och stilla,bortsett från Pubis som leker för fulla muggar med en röd tygmus :)

Nu ska jag sätta mig i soffan.

//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Emma

Hur ofta träffas Spike sin pappa nu? Vet han vad som hänt?

Nu när han börjar bli äldre, vad tycker han om sitt (fina) ovanliga namn?

Verkar som att Henke och lilltjejen ses ofta numera, har dom en bra relation?

och som jag sagt förut, älskar din blogg och hur du utmanar det "svenssonsamhället" ingen av oss har passat in i sen 50 talet.

2012-10-08, kl 01:47:53


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0