Nervösa Hellas nervösa hjärna!

Kvinnokliniken ringde förut idag.
Hon sa att det fanns en tid för operation på fredag,i övermorgon alltså.
Men då ska jag ju på hallsbergsmarken med kidsen så det gick minsann inte för sig.
Så jag fick en tid den 23e tror jag det var.
Hon skulle iaf skickas en kallelese.

Skönt att få byta den jäkla spiralen,men nervösa Hellas nervösa hjärna sätter igång och börjar tänka på saker så som att de upptäcker nåt konstigt hänt,därför de inte kunde få ut den sist.
Så förblöder jag och dör under mitt på bordet.
Eller att jag får hjärtstillestånd och de inte lyckas få igång hjärtat igen.
osv osv osv,det är typiskt mig.
Jäkligt dumt för jag vet mycket väl hur det är,har blivit sövd två ggr förut utan problem.
Men ändåååå finns det där "men tänk om" kvar...
Jag är inte rädd för att dö,inte ett dugg.
jag är rädd för vad som skulle hända med mina ungar om jag skulle försvinna.
De har ingenstans att ta vägen..iaf ingenstans där det är tryggt.
Det är jävligt olustigt att veta kan jag ju tala om.

Jag vill ha sällskap in dit!
Jag vill inte vakna upp från narkosen helt ensam :(
Majki jobbar då så det är uteslutet.
Mamma erbjöd sig men jag måste be henne lämna och hämta Leeloo i skolan osv.
BLARGH!
Måste få tag i plastsmycken också,snabbt!
Mina hål får icke dra ihop sig och man får inte ha stålsmycken i under OP.

Majki for hemåt idag.
Jag och Leeloo sällskapade med honom bort till Netto.
Handlade lite och knallade sen vidare hemåt igen.
På vägen dit började jag få panikångestkänningar,ville bara vända och gå hem igen men övertygade mig själv om att ångesten inte är starkare än mig,den ska inte vinna över mig.
Jag fokuserade på att andas och försökte ta det lugnt.
och jag är så jävla _BRA_ som inte gav med mig trots jag var rädd.
Så jäkla stolt man blir kan jag ju informera herrskapet om!
Heja mig som fan!

Sitter och väntar på att klockan ska bli 21.
Ääääntligen säsongspremiär av underbara GREYS FUCKING ANATOMY!
YAAAAY!

Tack och hej//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Emma

Om du är serienörd som jag så kolla in http://www.free-tv-video-online.me/ där du kan streama alla avsnitt av diverse serier såfort dom är ute i USA. Jättesmidigt (: Xx

2012-10-04, kl 01:45:27


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0