Parken Zoo - Kalla Fakta - avskyvärda människor!

Såg ni på "Kalla Fakta" igår?
Om inte..GÖR DET för fasen!
Det handlade om parken Zoo i Eskilstuna som jag alltid tyckt om...men aldrig aldrig mer att jag sätter min fot där.
och de jag känner som i sommar kommer säga att de ska dit med familjen eller whatever tänker jag skälla ut efter noter!

De avlivar fullt friska utrotningshotade djur för att göra plats för andra,nya djur...för att locka fler besökare.
Djur som inte levt klart!
De hävdar att de "räddar världens djur" men de står och ljuger oss - svenska folket- rätt upp i ansiktet!

Låga,avskyvärda människor.

Kolla klippet HÄR.
Och kom sen för fan inte och säg att det är för jobbigt att titta på och sen att ni besöker stället ändå!


Här kommenterar du:
Skrivet av: Sanna

Såg oxå programmet. Kommer heller aldrig aldrig någonsin sätta min fot där mer och jag hoppas verkligen att det är många många fler som tänker lika.
Ölands djurpark är ju tydligen inte bättre heller.

Ska man behöva vara så drastisk o bojkotta alla djurparker??
Kanske de flesta djurparker håller på med sådanhär skit??
Tycker verkligen att det känns jätte ledsamt att veta att de gör så här.
Trodde faktiskt att de som hålls med djurparker var djurvänner. Men ack vad man bedrog sig.:mad:

Svar: Hörde också det om ölands djurpark.Aldrig aldrig aldrig att jag besöker något av de ställena.
Starsprinkle

2012-10-18, kl 11:35:02
Skrivet av: Lina

Det där gjorde mig så ledsen. Kommer heller aldrig någonsin mer sätta min fot där. Men då undrar man, vad gör parken med alla djur sen när deras intäkter minskar (antagligen) under nästa säsong? :rolleyes:

Svar: oh hjälp!
Starsprinkle

2012-10-18, kl 22:10:54
URL: http://hashtaglyckligtjej.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0