Planlös.

Godkväll godkväll.

Imorgon är det Hallsbergsmarken.
Mysigt.
Blir att knalla upp med barnen,samt möta upp Hanna och hennes tös.
Håller tummarna för ickeregn men att det regnar är lika mkt tradition som själva marknaden.

Helgen är rätt planlös.
En kompis kommer över imorgon bara,annars blir det bara att ta en dag i taget.

Dagen har bestått av magont...dammsugning,skurning och lite växtplantering.
Spännande va? ;)

Fick en 8mm jätteskön plugg med posten idag som jag köpt av en på nätet.
Den är så skön,sliter inte emot tänderna eller tandköttet.
Lovely.


Och nu ska jag borsta mitt blöta hår o sätta mig i soffan en stund innan jag ska försöka sova.

Nattinatt//HellA


Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0