Sötaste pillerburken + nikotinplåster

Köpte mig minsann nikotinplåster på Apoteket idag.
Tänkte jag ska klistra på mig det första på måndag så får vi se hur det går,spännande...och...läskigt ^^


Löste även ut mina antidepp som 'bara' kostade 525:- denna gången,halleluljah!
Så köpte jag sötaste pillerburken nånsin.
Kostade 29:- och fanns i massa färger.
Hur söt och smidig som helst. :D

Här kommenterar du:
Skrivet av: Pernilla

Jag rekommenderar tabletter syban. Dom är jätte bra. Dock recept belagda. Men prata med din läkare. Alla jag känner, även mig själv, har slutat röka.

Svar: är det bieffekter på dem?
Starsprinkle

2012-10-18, kl 19:50:05
Skrivet av: Pernilla

Ingen aning, sök på Fass. Finns två olika sorter, minns ej va dom andra heter

Svar: ahh hittade.
Starsprinkle

2012-10-18, kl 20:44:06
Skrivet av: M.

Hej Hella! Vilken apotekskedja har du köpt pillerburken för 29 kronor? Såå cool! :)

Svar: kronans droghandel :)
Starsprinkle

2012-10-23, kl 17:31:28


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0