Tillåt mig presentera...

Jag har ju inte hunnit med att presentera vår nyaste familjemedlem...
Here he is...Pubis!




Det har gått över all förväntan,hur härligt som helst.
Prutten var mest skeptisk av de andra misslingarna,hon verkade svartsjuk men visar mer och mer intresse.
Pungis bryr sig inte så jättemycket.
Och Snorre är faderlig <3
Mys!

Annars...
Majki kom i fredags.
Jag är jättefinnig.
Har inte haft ont alls sen de bökade inuti mig.
Imorgon är det dags att fara in till Örebro med Spike till käftis igen.

Och det var allt för mig just nu.

Mvh//HellA 14 år med massa finnar fast på bilden är jag snygg ^^



Här kommenterar du:
Skrivet av: Linn

Är det inte läge att kastrera honkatten...?

Svar: Jodå,hon ska snart kastreras :)
Starsprinkle

2012-10-02, kl 20:09:09
Skrivet av: Anonym

är det inte läge att sluta samla på djur...?

Svar: Har inga planer på att ha fler nu.Kanske någon mer orm men det visar sig.
Varför bekymrar du dig?
Starsprinkle

2012-10-03, kl 09:10:29


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0