Utredning YAY!

Psst,videobloggen med svar på frågorna kommer,måste bara ha ork att kleta på mig lite smink o ha det tyst omkring mig,så hold on just a bit more please.

Det gick bra på psyk.
Tycker mycket om min psykläkare,en gubbe på..ja vad kan han vara..kanske runt 70 bast?
Eller nä,kanske lite mindre.
Fasar för när han faktiskt tänker gå i pension
Vill inte,vill inte,vill inte!

Anyhow.
Han tyckte det var väldigt konstigt att ingen under min uppväxt/tonår tagit tag i det hela med utredning på mig.
Han tyckte absolut det behövdes.
Så nu väntar jag på att höra ifrån honom eller någon annan läkare/psykolog/psykiatriker.
Så frågade han diverse saker och vi pratade allmänt om mitt mående,saker som går bättre och saker som går sämre etc etc.

Hem i kylan,dricka massa kaffe.
Sen har jag mest grejat här hemma.

Imorgon kommer Majki.
Känns som det var en månad sen sist eller nåt,längesen iaf.
Så kommer Kevin med sin orm Hitler som jag ska bråka lite med.
Den är bitsk och tjurig som fan.
Ska se om jag kan vänja den vid människohänder.

Jaja,nu ska jag fortsätta med mitt//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Thina H

vad e det för utredning du ska göra då? finns ju ett antal olika, beroende på vad dom misstänker det kan vara du har för diagnos

Svar: ADD/ADHD :)
Starsprinkle

2012-10-12, kl 22:37:24
URL: http://aspie.blogg.se


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0