Hugga hål på livmodern med fet kniv?

Vid tolv åker jag in till USÖ med en klump i magen...
Byta spiraldags.
Min mamma är världens gulligaste som följer med mig som stöd :)

Igår googlade jag på hur lång tid det tar att sätta in/ta ut...
Skulle jag inte gjort.
Hamnade på en tjejs blogg som tyckte det kändes ungeför som att någon högg hål med en fet kniv i livmodern.
Det spädde inte alls på min oro,gaaaah!
Önskar jag kunde vara sövd som sist,haha.
Men då gjorde jag ju en abort och så är inte fallet nu.

Tänkte jag skulle filma mitt ansikte under proceduren men som tur var påmindre Majki mig om att jag har en förmåga att bli förbannad när jag får ont.
Tur han sa det,vill ju inte typ kasta mobilen i väggen pga ilska xD

När jag är klar där ska jag möta upp en kille som jag ska köpa lite kackerlackor av.
Ska samla på mig en drös :)

Återkommer senare..

Om nu min älskade dator vill vara snäll mot mig.
Den bråkar och jag kämpar för att lösa det :)

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0