Hur klarar man sig utan diskpropp?

Hej.

Lördagseftermiddag,eller tidig kväll kanske det klassas som?

Majki och Henke sitter ute i köket och spelar monopol,jag hade ingen lust att vara med så jag springer runt och tömmer kattlådor,diskar och småplockar.
Spike och Björn kollar på 'Ensam hemma' och Leeloo är ute o leker med sin vän Ida.
Hej och hå.

Fick hem 'Sims 3 övernaturligt' redan igår.
Yay.
Spike har spelat massa timmar men jag har inte hunnit ännu.
Får ta det imorgon när Majki åkt hemåt.
Mycket nytt att lära sig,förstå och klura ut.
Just nu bråkar jag med en sida där jag ska skriva in kod för extra 'zombie vs plants' prylar till sims 3 men det går inge bra för mig,dumma sida.

Igår var det tvättande och när jag var klar med det knallade vi bort till Henke då jag lovat honom att ta hans disk eftersom han gick o handlade åt mig för ett tag sen.
Tjänster och gentjänster - it's the shit.
Så har inte människan någon diskpropp!
Gaaaah!
haha,seriöst,jag fick spasmer och frågade hur i helvete jag ska kunna diska utan en propp!
Tvingade honom att gå till alla grannar för att fråga men nej,ingen hemma.
Fick lägga i blöt inne i handfatet i badrummet och vänta.
Cheeses.
Hur klarar man sig utan en diskpropp,seriöst
Inte heller hade han någon disktrasa....samt en äcklig svamp.
Hahaha,gaaaaaaaaaaaah!
Jag klarar inte sånt.
Meeeeen självklart så gjorde jag min 'Hella-magi' ändå och lyckades få det fint bara för jag är så awesome när det kommer till sånt :p

Klar med det så knallade vi vidare till 'Lagerbomben' för att köpa fett & socker att knaga på till kvällen.
Jag åt för många tryfflar och det slutade med att jag låg i soffan från typ 8 på kvällen,mådde illa och hade ont i magen.
UHH!
Vill aldrig mer äta tryffel!
Mådde smått illa bara jag såg förpackningen imorse.
Gav resten till Spike.

Nu ska jag fortsätta plocka..//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Malin

jag fick hem mitt Övernatruligt i onsdags tror jag har hunnit spela en hel del. Hade också problem med zombies vs plants men jag reggade på sidan, sen gick jag in i spelet och öppnade nedladdningspanelen och då fanns filen där så jag installerade den där. men grejerna fanns endå inte i spelet, startade om och jävlades men fanns inte... Sen helt plötsligt så fanns det bara där.

2012-09-08, kl 19:34:00
URL: http://onewayforward.blogg.se
Skrivet av: Cim von Wowern

Har aldrig disk i blöt. ;) Har diskpropp men fyller ej upp vatten. Kör i diskmaskinen, resten diskar jag under rinnande vatten. Är så jävla äckligt att stå med händerna i diskvatten juuuu. :-P

2012-09-08, kl 19:46:24
URL: http://vonwowern.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0