Kungen kommer till lilla Hallsberg

Imorgon kommer kungen till lilla fisiga Hallsberg.
Leeloo är helt lyrisk över det,haha lilla stumpan.
Klart,det är väl spännande när man är liten kanske.

Det är något med järnvägen (Hallsberg är ju Sveriges järnvägsknut för de som inte vet) så därför ska konungen hit och inviga eller nåt,jag vet inte.

Klockan 11 ska lilla damen till tandläkaren först,hoppas hon är klar tills 11.30 när Karl ska visa sig uppe på byn.
Henke får ta med henne både till käftis och kungen för imorgon är det dags för mig att åka in till Örebro och byta spiral.
Scary shit.
Hoppas min oro är helt obefogad och att jag knappt känner det.

Vissa tycker ju det gör kukigt ont att göra cellprov men jag känner det inte :)

Nu ska jag strax skicka iväg barnen till skolan i regnrusket.

//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Kungen

Jag bor ju i hallsberg så kungen är ju jämt i hallsberg ju :cool:

Svar: hahaha så rart ;)
Starsprinkle

2012-09-26, kl 08:29:03


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0