Sjuttonhundratjugoelva

Åh så skönt det var att krypa ned under täcket igårkväll.
Älskar att vara nyduschad o lägga sig i renbäddad säng,lovely!
Meeen att sova blev inte lika gött.
Låg där o vred o vände mig säkert sjuttonhundratjugoelva gånger.

Åh just ja.
Har fått tid för isättning av ny spiral.
I slutet av denna månaden och jag är så bajsnödigt nervös.
I kallelsen stod det att jag ska ta smärtlindring 1 timme innan besöket.
Första gången jag fått ett brev där det står så.
Ser inte fram emot uttagningen av den gamla eller isättningen av den nya.
Gaaaaaaah!
Läskigt skit!
Fördelen är ju att den sitter inne i hela 5 år och skyddar en mot graviditet.



Här kommenterar du:
Skrivet av: MansonDust ~ en mammablogg om barnmode

Fy fan. Mår illa bara av tanken..

2012-09-13, kl 10:46:45
URL: http://www.mansondust.nu
Skrivet av: Anna

Äh, det känns ju knappt, framför allt att inte ta ut den

2012-09-14, kl 20:13:29
Skrivet av: X

Håller med ovanstående, inte kände jag någon smärta av att sätta in den. Lycka till! :)

2012-09-15, kl 13:04:54


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0