Skolkort & mässa

Imorse frågade Leeloo om hon kunde få gå hem från skolan då hon har flera klasskompisar som gör det.
Visst sa jag,inga problem.
Vi bor superdupernära skolan nämligen.
Jag stod på balkongen och kollade efter henne.
Man såg på hela den lilla damen att hon kände sig stor ;)

Trodde det var skolkort för båda kidsen idag men icke.
Har inte fått någon info om när det är för Spikes del (konstigt nog) så jag bara antog det var idag.
Men imorgon tydligen.
Leeloo bönade och bad om att få ha på sig sin ena prinsessklänning på fotot,haha..
Sure thing liksom,ha vad du vill.

Det har vart en rätt lugn dag.
Det mest actionfyllda jag gjort var när vi cyklade bort till Lidl i stormen.

HAH!
Snacka om typiskt.
Jag blev erbjuden av en bekant att följa med på tattoomässa i London,behövde bara betala halva resan.
Snacka om chans meeeeen denna månaden har jag fruktansvärt mycket utgifter så det var ju bara att glömma ^^

Nu ska jag byta färg på naglarna igen och zappa efter nåt bra på tv.

Nattinatt//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0