Blargh

Jag är såååå trött idag.
Får inte ett skit gjort.
Livrädd för att jag ska bli sjuk.
Ångest för jag inte pallar gymma idag.
Blargh!

Här kommenterar du:
Skrivet av: Charlotte - kanjagkandu

Det är vid sånna tillfällen man inte tänker utan bara kör!
Är man inte sjuk ska man träna, har man planerad träning så tränar man helt enkelt!

Om man känner efter trötthet, div krämpor osv blir d inte mkt tränat...

Svar: så sant som det är sagt,men vid såna tillfällen behöver jag någon som pushar mig och alla mina 'gymbuddys' är sjuka :/
Starsprinkle

2013-04-10, kl 06:57:29
URL: http://kanjagkandu.se
Skrivet av: Charlotte (igen)

Jag vet, det är svårt men så värt det efteråt! Om du inte vill till gymnet själv är hemmaträning eller en promenad/lugn jogg ett alternativ!

Svar: oh ja,det ÄR ju värt det efteråt,det vet jag.
Starsprinkle

2013-04-10, kl 10:07:28
URL: http://kanjagkandu.se


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0