Försovning & flytt

Åh fy fan vad nyvaken jag är.
Inte okey i och med att det bara är tisdag.
Vaknade i ett ryck 08.12 (3 min kvar tills kidsen börjar skolan).
Fick väcka Spike snabbt som fan som studsade i kläderna och sprang iväg.
Leeloo fick stanna hemma,orkar inte hålla på och vänta med att hon ska klä sig,det tar hundra år.
Så hon sover fortfarande.
Det är ju inte skolplikt när man går på lekis så ;)

Blev sent igår för båda ungarna.
Vi hjälpte Hanna & Jossi att flytta.
Var inte hemma förräns runt 22 nånting och de kämpade på bra.
Vi alla hjälptes åt med att bära,sucka,stånka och garva.

Så tycker Hanna att jag ska hjälpa dem flyttstäda.
Blaaaargh!
Jag tycker det är kul att städa - ja på riktigt.
MEN just flyttstädning suger så jävla hårt!

nej,nu måste jag häva i mig massa massa kaffe så jag vaknar för sen kommer H & J för att kidnappa mig.
//HellA

Psst,denna bilden blev ju awesome,till och med jag själv tycker jag är fin där.

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0