Heja mig.

Nyligen hemkommen,sitter med en smaskig mugg kaffe och barnen kollar på 'Gustav 2' som jag nyss hyrde.
Fan första gången jag hyrde film på Telias hyrtjofräs ^^

Åh,jag är stolt över mig själv.
Det var väldigt nära att det inte blev någon träning idag.
Tankarna krigade men whoop whoop,de positiva vann.
Kom iväg trots allt och tänkte att jag gör väl så gott det går men jag kämpade på bra.
Bortsett från styrka så cyklade jag nästan 7 kilometer på 20 minuter.
Och det ska jag tala om är jävligt bra gjort för att vara jag.
Det var första gången jag tog 5 km i ett nafs också.
Heja mig!

Jag försöker alltid att inte titta på minuterna men det gör man ändå.
Vet inte riktigt hur jag ska fokusera ifrån det och bara köra.
Oh well,jag gjorde bra ifrån mig idag.

Heja mig//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Emma

Lägg en handduk över skärmen, så brukar jag göra och tiden går genast snabbare.

Svar: :D
Starsprinkle

2013-04-14, kl 18:20:42
Skrivet av: Emma

Gillar du dokumentärer? Jag brukar ladda ner p3 dokumentär och lyssna på, tiden går så mkt fortfare när man lyssnar på något man är intresserad av :D

Svar: oh,det gör jag.tack för tipsen :)
Starsprinkle

2013-04-14, kl 23:17:15


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0