Hon är bajsnödig och måste bajsa.

Lite trevligt valborgsfirande med familj o vänner avklarat.
Knallade upp till Verners backe som vi gör varje år.
Jag,mamma,lillebror,spike,leeloo,Marie och Joni oooo hör & häpna,fick med Marie på bild så bara för det tänker jag lägga upp den här nu direkt.
Hon är så dum o vill aldrig vara med,men hon är så vacker o snygg så hon borde alltid visas upp!
Jag tror nog hon är någon sorts hemlig FBI agent som inte får synas utåt ^^

Kidsen tog lotter,snurrade chokladhjul,red på hästaputtar och så stod vi i kö jättelänge för sockervadd.

Titta vilken supersöt liten ponny,hur gullig som helst.
Leeloo är ju hästgalen så hon var så lycklig där uppe på hästryggen men lite nervös oxå så jag fick mest hålla hennes ena hand.

När kidsens pengar var slut så visste vi inte riktigt vad vi skulle hitta på så vi knallade hem och sa hejdå.
Mamma och lillebror följde med hit så drack vi lite té.

I förmiddags kidnappade H & J mig.
Först åkte vi till Kumla.
Handlade mycket mer än jag borde men jag är sämst på att gå i affärer utan att handla nåt.
Hittade megastora asfaltskritor och stor spade till Leeloo.
Pastelliga nagellack,shaker och ja,lite smått och gott.
Gick in till grannaffären där en kompis jobbar...frågade om Hanna kunde få låna toan och jag upprepade många ggr att hon var väldigt bajsnödig o var tvungen att bajsa.
Hahaha,hon dog lite och tyckte jag skulle stänga min mun.
De har ett awesome erbjudande ,man får eget tröjtryck för 99:-
I ♥ (egen text) <--- så alltså.
Skitbilligt ju,vill utnyttja det men har fan inte råd.
Jag älskar ju t-shirts med töntiga texter,kan absolut inte få för många.

Så drog vi in till Ö&B på Marieberg,handlade lite smått där med.
Netto,hem till deras gamla lägenhet bla bla bla
Och till slut hemåt.

Nu är jag trött tjej.
Nattinatt//HellA


Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0