klippning,kändis,kattbråk och lite sånt.

Blöö,halsont och svag,jag hoppas det stannar vid det och inte blir värre.
Jag måste vara kry så jag orkar träna.

I fredags handlades det på 'Citygross' med Hanna och Jossi igen.
Sen hängde de med mig hem och Jossi som tydligen kan klippa hår klippte bort det som var mest slitet.

Egentligen hade hon behövt klippa bort typ 1 dm till men jag ska försöka med massa inpackningar och skit så får vi se om det blir någe bättre.

I lördags ringde Hanna på morgonen och frågade om vi skulle haka på till Örebro på loppis.
men självfallet,jag älskar ju loppisar <3
Jag fyndade två små MLP,ett par fina handklovar och så köpte jag två gröna växter av pappan i filmerna 'farsan' & 'Jalla jalla'.
Spike bad om hans autograf,haha.
Och Hanna var helt salig för att han stod där,lilla kändiskåta stumpan ;)

Kände mig lite halvsnygg den dagen.
Bilden blev skitfin iaf.


Under kvällen färgade jag barret blått och det sket sig.
Färgen ville inte fästa ordentligt.
det tog lte här och lite där bara.

Kletade i mer färg i söndags och det blev lite bättre men det är fortfarande stora färgskiftningar,men det får duga tills vidare.


Prutten har flyttat hem till min lillebror förresten.
Känns pissigt att inte ha tösen här men bra ändå eftersom det är nära.
Hon har sista tiden fått så mycket stryk.
Främst av Pubis men även av Pungen.
Helt oprovocerat liksom.
Så hon började dra sig undan.
Nu utan henne så....det känns konstigt...
Tomt..
Och de andra katterna är läskigt lugna.
Seriöst,känn skitkonstigt,man märker knappt av någon av dem.
Hoppas hon ska kunna trivas hos Björn,där får hon inte stryk iaf.

Nej,detta går extremt segt.
Nu ska jag ut med Megas sen krypa ned under täcket,så det så//HellA


Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0