svintohår och glassvatten

Häromdagen slängde jag i en blekning i håret,kände att håret skulle klara det.

men nä,inte direkt.
Det blev tuggummihår som gick att dra av med bara fingrarna och det blev knappt en nyans ljusare.
Skitfestligt...not.
Men jag får ju självklart skylla mig själv.
Så imorgon blir det klippning,sötaste Sabina som fixar det.
För nu är håret svinto.

Och sen under helgen blir det förhoppningsvis att byta färg till typ blå eller lila (de är snälla för håret),men har ej bestämt mig än.
För att bleka mer är bara att glömma.

Åh,har ni testat de nya smaksatta vattnet från Loka?
Häromdagen köpte jag denna 'jordgubbsglass'.

Omg ,så fucking jävla kukgott!
Smakar verkligen glass,helt amazing.
Fattar inte hur fan kan få vatten att smaka så likt glass.
Idag ska jag även köpa och testa 'citronpaj' och 'choklad milkshake'.
Ska bli spännande.

Upp på byn sen för att hämta ut paket och handla.
i eftermiddag gymma.
hem för att fixa mat och försöka dammsuga av lite.
Jupp jupp//HellA




Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

Prövade citronen men smakar gammal hostmedicin :-(

Svar: men uhh
Starsprinkle

2013-04-19, kl 09:35:28
Skrivet av: Dizzy

Vart finns dom att köpa?

Svar: Netto :)
Starsprinkle

2013-04-20, kl 03:33:09
Skrivet av: Johanna

Choklad milkshake varianten måste vara bästa uppfinningen nånsin! Choklad utan kalorier, kan det bli mycket bättre? :-)

Svar: den var fin men det blev fel i min hjärna liksom,haha
Starsprinkle

2013-04-22, kl 09:39:33
URL: http://divinemadness.blogg.se


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0