Glasögonhållare & klädkammarstädning.

brukar kunna hålla klädkammaren ren o städat i några månader på sin höjd.
Sen blir det att jag mest bara lägger in crap där för att få undan det.
Så är det dags att rensa o städa igen.
Hej och hå.
Får se hur länge jag håller det fint nu.


Smårensade lite i en låda där inne o hittade lite gammalt skoj :)
Såsom -

 

Roligast var att hitta mina gamla patches som ska få pryda min väst :)

Jag o Leeloo drog upp på byn igår.
Skulle hämta paket o köpa kattmat.
Kommer hem...har köpt kattmat men paketet glömmer jag såklart hämta ut.
Ovanligt hella,ovanligt!
Gaaah!
Så mataade vi änderna,alltid mysigt men Leeloo är lite fjompig sen en and bet henne en annan gång för den var så hungrig,haha.

Tack o adjö//HellA
Mina horn är fantastiska solglasögonhållare förresten.
De ramlar aldrig ned i ansiktet när man har dem på skallen ;)
Perfekt!

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0