Handla o första skoldagen.

Leeloo har väl näst intill jämt tyckt det är kul med kläder etc men nu under sommaren tror jag minsann det blivit lite extra påtagligt.
Hon blir så jäkla förbannad om jag tar fram något som hon inte gillar.
Tvärvägrar o ja,humöret visar sig.
Helst av allt ska hon vara i en enda färg hela dagarna.
Helsvart,helgrå,helrosa etc etc.
Inte alltid det går.
Jag kan få trilskas med ungen gällande kläder bra länge.
Uhh.
Jobbigt när det är tidig morgon o man själv inte riktigt lever ännu.

Första skoldagen gick bra för båda kidsen till min glädje :)
Så jäkla härligt att höra.
Håller tummarna för att det ska fortsätta så.
Jag var dock mer levande än död hela gårdagen typ.
haha.
Lär ta nån vecka innan man vänjer sig antar jag.
Jag var iväg o handlade lite med H och hans mor M.
Först drog vi till Dollarstore där jag bl.a köpte två nya ps2 spel som de sålde för bara en femtiolapp styck.
Blev 'Lilo & stich' samt 'Beyond good and evil'.
 

Det sistnämnda spelade jag senast på pc och det var innan Leeloo kommit till världen.
Ska bli kul.
Måste bara en en ps2 handkontroll,haha.
Lånat av lillebror innan men måste ju ha en egen.

Sen till Netto o till sist Lidl.
Dock mycket kvar som måste handlas.
Fylla kyl,frys o skafferi.

beställde tjusiga skor till kidsen o mig igår med.
Synd som fan dock att de helvita kängorna var slutsålda för de var fina som snus.
Spike har blivit en sån jäkla storfot.
han har 41 nu..han är 13 ffs.
Men tog ett par fyrtiotvåor så hans bananer till fötter kan växa lite till :p

Nu ska jag o Megas strax följa Leeloo till skolan.

På återséende//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: desiree

detta låter kanske konstigt men jag gillar att du är så rak i din blogg du är så ärlig om vad du tycker & känner! Oavsett om vad det handlar om :)

Svar: låter inte konstigt :)Vad kul att du uppskattar det :)
Starsprinkle

2013-08-20, kl 12:35:56
URL: http://oskrivnabladet.blogg.se


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0