Nyttogöra.

Sååå var alla tre säsonger av "The walking dead" genomkollade.
Mycket,mycket bra serie.
Nästa säsong börjar tydligen om 57 dagar.
Då hinner mina nagelband återhämta sig.
Har suttit o bitit sönder dem för det vart så spännande.

I eftermiddags kände jag att jag var tvungen att få nåt nyttigt gjort så jag tog en paus o rengjorde toaletterna o handfaten.
Diskade.
Dammsög o skurade.
Plockade o fan vet allt.
Sen kunde jag fortsätta kolla med gott samvete ;)

Imorgon kommer min lilla fislisa hem efter flera nätter borta.
Så skönt att få sakna henne lite.
Och sen skolan på måndag.
Tisdag kommr äääääntligen mitt hjärta hit.
Finally!!!

Men nu tänker jag hoppa i pyjamasen o lägga mig.
Nattinatt//HellA
 

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0