Seriemaraton & klorin

Ajm ölaaaajv pipöll!

Fan,inte skrivit sen i fredags.
Har tänkt göra det flertalet ggr men sen har jag bökat med diverse grejer o när jag äntligen på kvällen satt mig vid datorn har jag vart så trött.
Så har jag sysselsatt mig med seriemaraton.

Tog mig en gratismånad på Netflix och började kolla på "Orange is the new black".

Sett det på tv-reklamen o tyckte det såg intressant ut.
Efter första avsnittet var jag hooked.
Sjukt spännande och intressant serie,rekommenderas starkt!
Kollade igenom hela första säsongen o upptäckte att det inte finns någon andra ännu.
Gaah.
Googlade mig till att den håller på att spelas in för fullt nu.
Längtar!
Säsongen slutade så galet spännande..

Igår började jag kolla på första säsongen av "The walking dead".
Satt uppe till typ 3 på natten för mig själv ,så spännande att jag satt o bet sönder nagelbanden,haha.
Har tänkt kolla den serien tusen ggr men det har aldrig blivit av.
men nu så.
Netflix hade dock bara första säsongen så jag ska leta fram andra..
Ska se den även om alla säger att den säsongen suger skithårt.

Hållt på o smårensat här hemma.
Så jäkla skönt att få bort massa gammalt strunt som ändå bara ligger och samlar damm.
Kul dock att hitta massa gammalt man inte sett på länge.
Såsom gamla tidningsutklippen från när vi var med i diverse tidningar :)
 

Drog på mig munskydd o handskar häromdagen.
Sprayade duschens väggar o nere vid listerna med klorin.
Luktade helvete.
Låg på knä och skrubbade utav helvete för att få bort orangegula fläckar etc.
Efteråt var det som en ny dusch,lovely!
Önskar bara jag slapp det fula möglet i taket.
Sega jävla Hallbo!!

Nu ska jag farma o dricka mitt morgonkaffe.
Adios//hellA
 
 




 

Här kommenterar du:
Skrivet av: Cim von Wowern

Dom som säger att säsong 2 suger kan inte vara friska. ;-)

Svar: hahaha ^^
Starsprinkle

2013-08-14, kl 11:59:17
URL: http://vonwowern.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0