Tvätt o tandsläpp.

Inge det häftigaste att tvätta i denna värmen.
Blöö.
Men det måste göras.
har dissat (läs.glömt) mina två (?) senaste tvättider så nu hade jag enooormt mycket tvätt.
Pjuuh.
Hållt på sen 15 och är klar med iaf kläderna om typ 40 minuter.
Så ja,det är vad jag gjort idag.
Plus vart o handlat och svettats.
Och druckit lite kaffe med Marie o Yenny.
Yenny och Dizzy är för övrigt samma person,jag säger olika bara ^^

Leeloo tappade äntligen en skitlös tand idag.
Den har hon håll på o vickat på hur länge som helst känns det som.
Nu väntar hon ivrigt på tandfen som förhoppningsvis har kommit tills hon vaknar imorgon bitti :)


Igår ...då fyllde My little pony 30 år!
Underbart!
Fina,fina små ponys.
Älskar varenda en av dem i min samling <3
Mina favoriter fick en cupcake av mig ;)


Nu har jag just hämtat upp sista tvätten så nu ska det plockas lite,ut med Megas o till sist en sval,skön dusch.

//HellA
 
 



 

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0