Dermal anchors

Den känslan när man är nymoddad är fantastisk.
En av de bästa känslorna som finns i mitt tycke.
Man gör om sig...ett steg på vägen till hur man verkligen vill se ut.
Jag känner mig hundra gånger finare efter jag moddat mig.
Självförtroendet höjs en aning.
Det är fantastiskt!
<3

Jossi,Hanna,Spike & jag for in till Örebro igår förmiddags.
 

På torget möttes vi av en stor uppblåst ko från Arla och lokala bönder som delade ut gratis mjölk :)
 


Sen in på 'India Piercing' för att träffa Pirre.
Fick tvinga med Hanna in i själva piercingrummet,hon vågade inte titta.
Awww,lilla stumpan.
Pirre är duktig på det han gör och väldigt hygiensk,trevlig o härlig människa.
Rekommenderas varmt.
Sen är det fint godis för ögonen vilket inte gör saken sämre.
Spike var gullig o fotade lite :)
Han gillade Pirres svarta latexhandskar så han fick ett gäng med sig,skitgulligt.
 


Vidare till Toys 'r' us där lesbianerna skulle klapphandla till Hannas kids.
Åhh,jag blir helt salig så mycket fint som finns där.
 

Men jag kan inte klapphandla förräns slutet av december så jag fick snällt gå där och dregla.
Var in på Marieberg köpcentrum en sväng med.
Galet mycket folk överallt,pjuuh.
Ja,vi for runt både lite här och där.
Så käkade vi på Max och alltid när vi umgås så blir det cp mycket flummande,trodde vi skulle bli utkastade ett tag där.
Folk stirrade storögd på oss och allt vi pratade om,hahaha.

På vägen tillbaka till Hallsberg stannade vi på Ica Maxi i Kumla där jag var tvungen att handla lite grejs till lussebaket idag.
Sen var jag äntligen in på 'Demented tattoo' och hämtade brädan jag vann för lite sen :)
Skitfin.
Den ska få pryda min vägg.
 


Och till sist en tur till kyrkogården där vi satte ljus på Zoras grav och tittade där Daniel och Tobbe ligger.
Spike ville först inte se deras grav men så ändrade han sig.
Mycket bra,det måste bearbetas men han tycker fortfarande det är otroligt jobbigt vilket är fullt förståeligt.

Måste skaffa lite granris o lägga på hos Zora för nu ser det galet tråkigt ut.

Nu ska jag klä mig och sätta en saffransdeg på jäsning.
Lussesnoppar och vaginor coming up!

Och en nyvaken bild där jag nyss tatt bort plåstren o rengjort mina fiiina dermals.
 
 



Här kommenterar du:
Skrivet av: Johanna

Jag känner igen känslan efter en ny piercing eller tatuering, jag blir nästan high on life för att det är gjort. Kan ha att göra med att jag är sjukt nålrädd förstås.

Förresten, snygg placering av dina dermals.

2013-12-01, kl 18:59:26
URL: http://divinemadness.blogg.se
Skrivet av: Linn

Hur dog bröderna Björk? Precis börjat läsa din blogg, så är inte så insatt. Jättefin blev du med din nya piercing!

Svar: Hej,kul att du börjat läsa min blogg :)Båda bröderna dog pga överdoser.
Starsprinkle

2013-12-02, kl 10:04:51
Skrivet av: FiaMedFem

Toksnyggt!

Har Pierre jobbat i Tumba (Sthlm) förut? Tycker mig känna igen honom..

Svar: ahh han jobbar på India i sthlm :)
Starsprinkle

2013-12-02, kl 16:20:52
Skrivet av: Lisa

haha rolig blogg ;)

2013-12-03, kl 22:21:49
URL: http://ponnytidenut.blogg.se
Skrivet av: Anonym

Vad gulligt! :)

2013-12-03, kl 22:34:17
Skrivet av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

älskar piercingar! <3

Svar: jag med ;)
Starsprinkle

2013-12-03, kl 22:37:45
URL: http://neapocalypse.blogg.se/
Skrivet av: Ellinor

Fint blogg :)

Svar: tack tack :)
Starsprinkle

2013-12-03, kl 22:39:00
URL: http://ellinorsollander.blogg.se/
Skrivet av: Cyber- life with autism and art

Vet hur det känns någon man står nära & är en av familj & släkt. Min näst äldsta kusin gick bort i våras.

Svar: oh,beklagar <3
Starsprinkle

2013-12-03, kl 22:40:34
URL: http://xcyberalienx.blogg.se
Skrivet av: ZTCJ

Bodymods är det bästa, nålar och skalpeller ger mig mer lycka än det mesta faktiskt. Fantastisk känsla av tillfredställelse, vad det än är man har gjort!

Svar: håller med till fullo :)
Starsprinkle

2013-12-03, kl 23:23:11
URL: http://ztcj.blogg.se
Skrivet av: SUGARSIN - Med spår av unicorns

Så tjusigt! :D

2013-12-04, kl 20:28:43
URL: http://www.sugarsin.blogg.se


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0