Det är att modifiera sig exakt lika mycket.

Dag 3.
Svullnaden är fortfarande stor men jag är inte så jäkla lila nu.
Det spänner och värker.
Till och med lite upp i armen.
Jag ser inte ens implantatet pga svullnaden ^^
Känner det inte heller..
Försöker röra fingrarna så mycket som möjligt för cirkulationens skull men det är svårt eftersom det gör så ont.

Tänkte på en sak.
Vanligtvis får man höra att man är dum i huvudet som gör sånt här med sin kropp.
Men om jag istället hade skaffat nya tuttar eller fixat näsan eller kanske gjort ett ansiktslyft.
Då är det helt och fullt accepterat.
Det är att modifiera sig EXAKT lika mycket.
Tänk på det.

Skulle baaaadly behöva duscha men det går inte.
Jag klarar mig inte själv.
Haha,så jävla illa.
Tänker ju inte direkt be Spike eller mamma tvätta mig o torka mig.
Nope,då går jag hellre runt o luktar svett ett tag till.

På tal om mamma så var hon så jävla go igår.
Hon kom ned o bjöd på äppelpaj med knäcktäcke som hon nyss bakat.
Sen efter vi fikat la jag mig på soffan ( mycket vila nu) och då hör jag hur hon börjar böka i köket.
Så visar det sig att hon tog hand om min jättestora disk.
Bästa mamman har jag,alltid och alltid <3

//hellA
 

Här kommenterar du:
Skrivet av: Lou

Visade din hand för maken igår, han har själv många tatueringar men tycker "det är för mycket". Blev så full i skratt, för jag sa precis det du skrev, till honom att ingen hade reagerat om du/någon annan skaffat inplantaten i form av nya bröst!
Hoppas handen läker fort! :-)

2013-12-30, kl 11:55:43
Skrivet av: Newronica

Fast dessvärre är bröstförstoringar/ansiktslyft/näsoperationer osv inte heller så uppskattad. Jag tror dessa också får en himla massa påhopp från höger och vänster och får höra en massa negativa kommentarer om det också, alla som tar steget och vågar förändra är onormala, osäkra och har dålig självbild och då spelar det inte så stor roll vad det är de har gjort. Fast sådana ingrepp är säkert en aning mer accepterat än inplants. Några år till så ska du få se att det är inne och accepterat :) Jag själv anser ju att varje individ får göra hur de vill med sig själva sen ska man inte tycka så mycket så länge ingen tvingar på en något man inte vill. Bara en tanke :)

2013-12-30, kl 13:18:12
Skrivet av: Johanna

Jag håller med dig helt och fullt, det är "samma sak" oavsett vart man sätter implantaten, tuttarna, röven, pannan eller händerna. Samma sak fast olika placering och konstigt nog reagerar folk olika.

2013-12-30, kl 20:07:28
URL: http://divinemadness.se
Skrivet av: Linda

Fast inte är det väl samma sak? Ett par bröst har du ju redan, du ändrar bara storleken på dem. Ett knogjärn under huden är ju något du sätter dit i handen, något som inte finns där från början.

Och nej, jag har absolut inget emot bodymods. Tycker tvärtom att det kan vara riktigt snyggt. Jag såg en bild på en tjej en gång som hade "horn" utmed nyckelbenen. Det var skitfint!

Men som sagt, jag tycker inte att det är att modifiera sig "exakt lika mycket" som t ex en bröstoperation =)

Svar: absolut,men du ändrar fortfarande din kropp = modifiera.Du modifierar till till och med när du byter hårfärg :)
Folk tänker inte på det på det sättet :)
Starsprinkle

2013-12-30, kl 21:27:57
Skrivet av: Linda

Det gör du ju bara genom att sminka dig isåfall om man ska hårdra det. Jag syftade väl mer på om man genomför ett kirurgisk ingrepp.

2013-12-31, kl 12:42:22


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0