Du är gay?

Efter massa god julmat,paketöppning, tupplur o kaffe sitter jag nu ensam i vardagsrummet o kopplar av lite.

Leeloo är på sitt rum med sin vän Ida o de leker för fullt med sina nya "my little pony's".
Spike sitter vid datorn med sin nya webcam o knallgröna headset.
Glada nöjda barn = glad, nöjd mamma.
Jag fick med paket,wiee!
Glitterljus,doftljus,geishagodis, pyjamas etc.
Whoooop.
Ni skulle sett mina gamla pyjamasbrallor.
Eller nej,det skulle ni inte alls,haha.
Sååå jäkla sletna o trasiga.
yay för en ny!

När vi satt vid bordet o käkade förut så nämnde jag att jag hade nåt att berätta..
Vad är saksamma.
Haha,morsan o Spike...Deras frågor..
Spike glatt - du är gay?
Mamma glatt - är du med barn?
Hahaha knäppisaaaar.

fuck,jäkla Megas.
Hon springer runt o fjärtar sååå jävla illa.
Nästan så man kan se gröna ångor komma ur röven på henne.

Hoppas ni alla har en fin jul.
♡♥♡//hellA










Här kommenterar du:
Skrivet av: Tess

Din familj är så himla rar!

Svar: taack :)
Starsprinkle

2013-12-24, kl 19:35:49
Skrivet av: MansonDust - en mammablogg om barnmode

Haha, määäh... berätta vad???? :rolleyes:

Svar: whatsapp ^^
Starsprinkle

2013-12-24, kl 19:58:29
URL: http://mansondust.nu/
Skrivet av: Johanna

Har man sagt A får man säga B. 😝

Svar: haha nää ^^
Starsprinkle

2013-12-26, kl 14:43:21


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0