Glädjedans

Alltså,jag är så GLAD.
Kan ICKE fatta att jag faktiskt vunnit en samsung Galaxy S4 :D
Iiihhhhhh!
Amazing.
Vann pga när jag tassade ned o gav grannarna lite nybakade lussebullar i tävlingen 'dagens goda gärning' på Halebops Instagram.
Spike är minst lika glad eftersom han får ta min Galaxy S3.
När jag läste att jag vunnit så stod vi och studsade & gjorde glädjedans tillsammans,hahaha.
Fin syn ;)
Har fortfarande inte sagt till grannarna vart bullarna kom ifrån.
Lite roligare så.

//HellA
 

Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

Gissa vem jag är? jag bor med dig....jag är inte en katt. Bara att gissa på det är fritt fram ;)

Svar: spike din knas <3
Starsprinkle

2013-12-16, kl 07:18:08


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0